Řízení vztahů se zákazníky

Využijte každou příležitost..

ATTIS Customer Relationship Management (CRM) je komplexní intuitivní nástroj pro správu vztahů se zákazníky. Umožní vám efektivní a úplné vedení evidence obchodních případů od příležitosti nebo poptávky až po uzavření smlouvy.

ATTIS CRM vám umožní uchovávat důležitá data, jako jsou kontakty, historie komunikace. Informace o vyjednaných obchodních podmínkách, zápisy z jednání, konkrétní nabídky, faktury a další dokumenty jsou dostupné na jednom sdíleném místě. V ATTIS vám pomůžeme efektivně shromažďovat informace o zákaznících, lépe porozumět jejich potřebám. Aktivně usnadníme práci vašemu prodejnímu týmu a zvýšíme vaši zákaznickou podporu.

CRM - karta příležitosti
Řízení vztahů se zákazníky - karta příležitosti

Neztrácejte důležitá data..

Veškeré důležité informace a činnosti související s obchodními případy budete mít centralizovány a snadno dostupné na Osobní stránce každého uživatele.

ATTIS CRM zajistíte snadný převod úspěšných obchodních případů na zakázky nebo projekty. Modul vám pomůže s evidenci, automatizaci a vyhodnocování užitečných údajů o vašich zákaznících. Je neocenitelným nástrojem pro celý prodejní tým, který má díky němu přístup ke všem potřebným informacím.

S ATTIS CRM máte přehledné a kompletní informace o svých klientech, což vám umožňuje lépe cílit prodejní a marketingové aktivity a kampaně. Systém vám pomáhá vytvářet silné vztahy se zákazníky, zvyšovat jejich spokojenost a efektivnější řídit prodejní procesy.